keskiviikkona, lokakuuta 10, 2007

To-do lista

Syksyn flunssaputki on nyt korkattu. Tällä kertaa se olin onneksi minä joka sairastui viimeisenä. Saikkupäivä ihan omassa rauhassa :) Aamupäivän olen viettänyt Suuri Käsityölehti arkistoni parissa ja viimeistellyt kesällä aloittamani urakan. Excelissä on nyt 127 riviä. Eli vaikka toteuttaisin yhden projektin viikossa, menisi aikaa silti melkein 2,5 vuotta. Ja tästä listasta puuttuu vielä Modan, Novitan, Ottobren, lukuisien kirjojen, netin ja omanpään suunnitelmat...

Viikonloppuna kaivettiin lasten talvivaatteita varastosta ja sieltä pöllähti ilmoille myös yksi varhaistuotantoa oleva aikaansaannos. Olin jo unohtanut tämän olemassaolon.


Tein tämän yläasteen käsityötunnilla vuonna 1990 tai 1991. Koko on noin yksivuotias ja kaavat sovellettiin pienentämällä. Siitä löytyy rintataskun lisäksi myös hihan halkio ja laskokset. Tämä oli silloin hurjan söpö, mutta ei kuitenkaan ole tullut omilla lapsilla pidettyä. Raksulle se tuntui liian tyttömäiseltä ja Tiitille liian poikamaiselta :)

1 kommentti:

Ultimecia kirjoitti...

Tuo kangas! Meillä oli tuosta parvekkeen tuoleilla pehmusteet kun olin pieni, siis juuri noina samoina vuosina (olin 10-vuotias siis). Toinen puoli oli valkoista poppanaa ja toinen puoli tuota mansikkaa. pöytäliina oli myös (ja mansikkapainot, tyylikästä).

Ihan mainio :D