sunnuntaina, huhtikuuta 08, 2007

Jotain valmista pitkästä aikaa

Raksakiireiden ohella on tullut jotain valmistakin. Nämä sukat tein jämälangoista ja ensi talven varalle. Tosin meille tulee lattialämmitys, mutta silti mulla palelee varpaat syyskuusta maaliskuuhun. Seiskaveikkaa 3,5 mm:n puikoilla. On jo melkoista peltiä kun mulla on muutenkin tiukka käsiala.

Raksun kummien tytär viettää tänään 4 vuotissyntymäpäiväänsä. Tein tuolle pikkuprinsessalle oman kruunun. Speksit on samat kuin edellisissäkin. Mallina tällä kertaa myyrä, joka osaa pysyä paikallaan paljon paremmin kuin nuo äidin kullannuput.

Koukulla on tällä hetkellä lapsen virkattu jakku uusimmasta Novitasta (malli 98). Musta on kyllä tullut jotenkin huolimaton lukija, kun tuonkin huomasin vasta viidennellä selailukerralla ja silloinkin ihan sattumalta.


Fysioterapeutti määräsi mulle rannetuen, mutta eiks se riitä että käytän sitä vaan töissä?

1 kommentti:

Susanna kirjoitti...

Kruunu on ihana! Mä sain vinkin että rannetukea kannattaa pitää yöllä, jos päivällä ei malta. Ja se auttoi! Mä en osannut olla kokonaan neulomatta ja muita askareita tuki välillä häiritsi, mutta yökäyttöön tottui nopeasti ja se auttoi. Nykyään laitan tuen aina yöksi jos tuntuu ranteet vihoittelevan.